lauantai 8. heinäkuuta 2017

Vauvanvaatteet

Moikka! Kerroinkin viime postauksessa shoppailleeni jo suht paljon vaatteita vauvalle ja kuvailin tänne mun lempparit :) Ensimmäisenä on Zarasta ostettu neule tähtikuviolla ja söpöt puputrikoot. Neule maksoi noin 13 € ja pöksyt 8 €. Ostin nämä Helsingissä ollessamme kesäkuun alussa.. 
Lindexistä puolestaan löysin nämä ihanat palmu-trikoot -70% alennuksella varustettuna. Hintaa jäi muistaakseni alle kolme euroa.. Oon löytänyt alennuksista nyt viime viikkojen aikana todella halpoja vaatteita! Nämä ostin jo ennen kuin tiesimme sukupuolta, mutta mielestäni nuo menevät niin tytölle kuin pojallekin. Palmu on mun lempipuu, joten nämä tullaan näkemään mun lapsen jalassa usein :D 
KappAhlista kävin hakemassa noi nallepöksyt valkoisena ja harkitsen myös mustien kotiuttamista. Mun ystävä osti noi aiemmin ja haikailin niiden perään niin paljon, että oli pakkoa hakea samat! Alennustangosta lähti mukaan raitaiset perushousut muutamalla eurolla. 
Nyt mä suuntaan kuitenkin nukkumaan, sillä huomenna olisi vielä työpäivä edessä ja sen jälkeen Ruisrock rakkaiden ystävien kanssa! Jeeee kesän parhaat festarit ja ihana helle! Kivaa sunnuntaita kaikille <3

1 kommentti: