perjantai 7. heinäkuuta 2017

Baby shower

Heippa! Mun mielestä Baby showerit on ideana aivan ihana ja aion ehdottomasti sellaiset järjestää! Juhlat ovat ajankohtaiset vasta lähempänä laskettua aikaa, yleensä ne pidetään noin kuukausi ennen sitä. Tosin mun muutamat ystävät ovat heti raskaudesta kerrottuani ilmoittaneet, että he haluavat nämä juhlat järjestää.. Voi siis olla, että mut yllätetään täysin, mikä ei yhtään yllättäisi mun ystävien kohdalla! <3 Haluan juhlat viettää ihan vain senkin vuoksi, että saisin kaikki mun rakkaat ystävät kerralla kasaan, kaikilla on niin paljon omia kiireitä ja menoja, että harvoin ehditään nähdä isommalla porukalla kuten nuorempana. Osa mun ystävistä on myös kovia matkustelemaan, joten juhlista tulee ehdottomasti ilmoittaa tarpeeksi ajoissa, jotta mulle tärkeimmät ihmiset toivottavasti pääsisivät paikalle. Keräilin pinterestistä inspistä juhliin liittyen, uskomattoman kivoja ideoita ja niin kauniita koristeita! Viime keväänä vietettiin mun serkun baby showerit, joista serkkuni tiesi etukäteen vain päivän ja paikan, vieraat olivat ostaneet hänelle lahjoja, jotka koottiin valtavaksi "kakuksi". Tarjottavaa oli vaikka millä mitalla ja monia leikkejäkin pelailtiin yhdessä. 
Meillä oli eilen rakenneultra ja raskaudesta on jo yli puolet mennyt! Vauva liikkui kovasti ja hänestä olikin vaikeuksia saada hyvät kuvat kun nyrkki meni suulle niin kovasti. Saatiin myös selvästi nähdä, että masussa kasvaa poika, vauva kun sattui sopivasti olemaan haarat levällään.. :D Nyt on huojentunut ja entistä onnellisempi olo, tällä hetkellä asiat on niin hyvin kuin vain voi <3 






Mä suuntasin eilen heti illemmalla KappAhliin, jossa on maailman söpöimpiä vauvanvaatteita Newbie- merkiltä. Voisin kuvailla ne tänne joku päivä, niitä katsoessa ei voi kuin hymyillä. Neljän kuukauden kuluttua meillä voi jo olla vauva sylissä!? Ihanaa, niin ihanaa.. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti