tiistai 14. marraskuuta 2017

Baby shower

Heippa! Syyskuussa mut yllätettiin ihanilla Baby shower- juhlilla. Oltiin menossa mun ystävän kanssa Ikeaan shoppailemaan, mutta heille päästyäni mut yllätettiin aivan täysin, kaikki mun läheisimmät ystävät olivat kokoontuneet sinne. Soitin vielä matkalta mun pikkusiskolle, jonka luulin olevan Helsingissä, joten yllätys oli todella suuri kun näin hänetkin ystäväni luona :D Mun parhaat ystävät olivat siis tämän kaiken järjestäneet, iso kiitos heille <3 
Saatiin vaikka mitä ihania lahjoja Babyn kanssa! Paketeista paljastuivat sitteri ja syöttötuoli, mun poikaystävä oli osannut hyvin antaa vinkkiä, mitä meiltä vielä puuttui. Vaippakakusta puolestaan paljastui  skumppapullo, pupu-pehmolelu, sukkia, harso.. 

 Mun pikkusisko sekä äiti olivat hankkineet kakun, joka oli maailman söpöin ja niin hyvää! Mun rakas ystäväni, jonka luona juhlat pidettiin, oli taas kerran miettinyt jokaisen yksityiskohdan juhlissa ja koristellut paikat teemaan sopivalla tavalla. Saatiin kotiin muistoksi taulu, johon jokainen paikalla ollut oli laittanut nimensä sekä jokaiselta vieraalta terveiset vauvalle. Niitä lukiessa tulee tippa linssiin joka kerta, niin kauniisti jokainen oli kirjoittanut meistä tulevista vanhemmista sekä vauvasta. Pientä ohjelmaa oltiin juhliin myös keksitty, ja sainkin maistella eri piltti makuja, arvailla ystävieni vauvakuvia ja kuulla nimiehdotuksia vauvalle. Kaikkein parasta oli kuitenkin se, että sain viettää ihanan päivän mun rakkaiden ystävien seurassa!

Kiitos jokaiselle ystävälleni, olette korvaamattoman tärkeitä ja rakkaita meille <3  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti